zondag 1 januari 2017

Hoeveel moet ik zuipen om te lachen

Ik heb een hekel aan oud en nieuw. Ik ben bang om de straat op te gaan. Lidle speelt daar op in om vuurwerk brillen te verkopen, maar oorbeschermers hebben ze niet.
Ik vond Koot en de Bie leuk. Jiskefet, daar kon ik om lachen en natuurlijk Neerlands Hoop en Toon Hermans en voorruit ..Theo Maassen..Als ik naar Ajax ga , ben ik aan het rekenen..Ik heb 35 euro betaald om vermaakt te worden. Sinds de aankoop van Hakim Ziyech voelt het goed. Maar gisteren keek ik naar de nieuwjaars conferentie van  Claudia de Breij...gewoon  helemaal niks..ik kon er niet om lachen. Ik ben geen beste stuurlui aan de wal , maar ..hee, geef mij die mic en ik doe het 100 x beter ..wat een kut vertoning zeg ..wat een geld verspilling..moet je eens kijken wat er gebeurd als je  Jef Hofmeister, Andre Manuelen ondergetekende bij elkaar zet..gemiste kans Vara/Bnn !!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten